Postanite korisnik Panturist mjesečne karte i putujte povoljno, sigurno te ostvarite posebne pogodnosti!

Što je mjesečna karta? Mjesečna karta je kartica koja se temelji na beskontaktnoj tehnologiji. Izdaje se na određeno vrijeme naznačeno na pokaznoj karti odnosno sadržano na čipu uz naknadu ovisno o razdoblju i kategoriji osoba koje su je kupili.

Panturist - mjesečne kartePokazna i/ili mjesečna vozna karta glasi na ime vlasnika i sadrži podatke o vlasniku karte, vrsti karte te relaciji na kojoj se korisnik vozi. Prodaja talona za mjesečnu kartu odnosno punjenje mjesečne karte vrši se na prodajnim mjestima prijevoznika.
U slučaju da u tijeku važenja mjesečne karte, čip na istoj bude oštećen, uslijed čega se s istog ne mogu očitati podaci, putnik će uz naknadu u visini vrijednosti nove mjesečne kartice, zamijeniti oštećenu mjesečnu voznu kartu novom, koja će važiti do datuma prethodne mjesečne vozne karte. U slučaju gubitka mjesečne karte, vlasnik je dužan gubitak odmah prijaviti prodajnom mjestu na kojem je istu kupio. Putnik u slučaju gubitka mjesečne karte može zatražiti izdavanje nove karte, koju plaća prema važećem cjeniku, uvećanom za izradu nove iskaznice.

Mjesečna karta je Vaš vrijednosni i identifikacijski dokument stoga pažljivo čuvajte svoju mjesečnu kartu. 

Vrste karata i rok važenja

Svaka mjesečna karte se izdaje na rok važenja od prvog do posljednjeg dana u mjesecu, neovisno o datumu kupnje karte. Tijekom mjeseca (prodajnog razdoblja) za koji je karta kupljena, putnik može ostvariti maksimalan broj polazaka Panturistovim autobusima, koji postoji na predmetnoj relaciji.

Panturist u svojoj ponudi ima sljedeće vrste mjesečnih karata:

  1. učenička mjesečna karta (mogu je kupiti samo učenici srednjih škola koji svoj status dokazuju originalnom potvrdom srednje škole o upisu u tekuću školsku godinu pri izradi čip karte)
  2. studentska mjesečna karta (mogu je kupiti samo redovni studenti koji svoj status dokazuju originalnom potvrdom fakulteta/veleučilišta o upisu u tekuću akademsku godinu pri izradi mjesečne karte)
  3. radnička mjesečna karta (svi putnici koji nisu u kategoriji učenika i redovnih studenata)
  4. mjesečna karta Tarifna unija (posebna vrsta mjesečne karte “2 u 1” koju je moguće kupiti samo za određene relacije)

Mjesečna karta PanturistŠto je to karta “Tarifna unija”

Tarifna unija je projekt povezivanja međumjesnog i gradskog prijevoza, pokrenut u prosincu 2009. godine od strane prijevoznika GPP d.o.o. i Panturist d.d.

Kupnjom karte Tarifna unija, putnik dobiva dvije mjesečne karte:

  • Panturistovu mjesečnu kartu koju putnik validira u Panturistovim vozilima,
  • GPP-ovu gradsku mjesečnu kartu (“butra”) koju putnik validira za vožnje autobusima i tramvajima na području zone I i II grada Osijeka

VAŽNO: Obje su karte nerazdvojive i ne vrijede jedna bez druge – samo zajedno čine valjanu kartu.

Tarifna unija je, dakle, posebna vrsta mjesečne karte, koju je moguće kupiti samo za određene relacije i samo na prodajnim mjestima Panturista d.d..

 

Web prodaja karata

Mjesečna karta - izrada

Za izradu mjesečne karte potrebno je predati:

  • ● Jednu fotografiju – formata 34x45mm 
    (format za osobnu iskaznicu)
  • ●  Popunjeni zahtjev za izradu mjesečne karte
    (Zahtjev za izradu mjesečne karte možete preuzeti na prodajnim mjestima Panturista  ili ga preuzeti ovdje)
  • ●  Potvrdu fakulteta odnosno srednje škole o upisu u akademsku godinu 2014/2015 (za učenike srednje škole i studente)

Napomena: Mjesečna karta, odnosno izrada kartice se ne vrši na prodajnom mjestu te je gore navedenu dokumentaciju potrebno predati minimalno 3 dana prije početka mjeseca odnosno prodaje za sljedeći mjesec.

Najčešća pitanja i odgovori

Gubitak mjesečne karte

Ako putnik izgubi bilo koji dio karte “Tarifna unija” (Panturist čip kartu ili GPP gradsku kartu), dužan je gubitak odmah prijaviti na prodajno mjesto Panturista.

Ukoliko putnik i dalje želi koristiti usluge prijevoza temeljem karte Tarifna unija, dužan je podnijeti zahtjev za izradu nove karte i platiti ju po važećem cjeniku prijevoznika.

Napomena: Svaka mjesečna karta, pa tako i mjesečna karta “Tarifna unija”, vrijednosni je i identifikacijski dokument, koji treba pažljivo čuvati i nikako zloupotrebljavati.

U slučaju gubitka, trošak novog izdavanja zamjenske karte u potpunosti snosi putnik, osim ako se gubitak/uništenje karte dogodio krivicom prijevoznika.

 Najčešća pitanja i odgovori

Newsletter [iphorm id="19" name="Newsletter Sign Up"]